Régen minden jobb volt


TISZTÁN ISZOM


Emlékszem régen más volt

Ott vártak rám, és arra, mit kiáltok

Bár réges-rég otthonra lelt a bánatom

Nem bánom én

Hisz úgyis nagyon rég volt

Ha egyszer visszatérsz

Talán én titkon úgyis várok rád

De máskor is ha kellenél

Ne válaszd ezt a terhet, úgyse bírnám

Hiába minden szép szó

És hogyha utunk egyszer véget ér apránként

Ígérem visszaváltok mindent mit adtál még

Tudom, hogy benned is ott lapul a bánat

Bent valahol

Mondd, miért is játszanék veled?

Higgy nekem

Én arra kérlek várj amíg újra megtörténik

És tudom mit teszek

Bár már érzem azt, hogy lassan itt a vége

Tip-tup-tá-tá-ná

Prr-pa-pa-hey-po-pa

Na-hey pa-pa-pa-pa-pa-pa-pa

Hey-na-ra-tup-tup-hey

Ma este tisztán iszom a Bombayt

Mert csak így szeretlek igazán téged, baby

Gyere velem, táncolj még

Hogy minden legyen ugyanolyan, mint régen baby

Tegnap túl sokat ittam

És cipeltek a közutakon át

Mindent hitelre kértem

De keresek egy új kocsmát

Mert nincsen nékem egy fityingem sem

De utálok én dolgozni

Csak szeretnék már boldogan élni

És táncolni

Ma este tisztán iszom a Bombayt

Mert csak így szeretlek igazán téged, baby

Gyere velem, táncolj még

Hogy minden legyen ugyanolyan, mint régen baby

Hát gyere, gyere, gyere velem, megmutatom én

Hogy mitől vagyok boldog, nem is fáj, ha véget érne

Ha Isten is így látja, hát nem hagyom, hogy a végén

Ne legyek boldog én

Ezért ma este tisztán iszom a Bombayt

Mert csak így szeretlek igazán téged

Gyere velem, táncolj még

Legyen ugyanolyan, mint régen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus