Juventus - Sevilla élménybeszámoló (szubjektív out of the box*)


Valamikor a múlt hét elején állt össze bennem a széklet és a gondolat, hogy csütörtök este a Budapest Parkban van fellépésem és le kell mondanom az aznapi torinói túrát. Mivel a múlt héten képregényhősnek képzeltem magamat, ezért a gondolat gondolatbuborék formájában távozott belőlem és a széklet sehogy. Képregényhős voltam, mondtam már? Ugyan a Juventus egy évben nagyon sokszor lép fel élőben, és nyaranta még haknizik is, de ugyanez a Thy Catafalque zenekarról nem mondható el. És Juventus meccs közben nem tudsz élőben vagy online koncertet nézni, de koncert közben tudsz meccset követni, bár igaz, minek? Tehát koncertre mentem. Szerencsére majdnem komplett videódokumentációt készítettem a történtekről, így most a szemelvényekből mindenki átélheti mindazt, amit átéltem aznap este. Aki többre kíváncsi, megtekintheti bombahoppa youtube csatornáját, vagy privát e-mailben mesélek neki még cifrábbakat is.

Ha valaki kíváncsi a teljes forgatókönyvre, akkor itt találhatja meg, én csak a fontosabb mérföldeket emelem ki az estéből. Vigyázat, a folytatásban érzelmek felkavarására alkalmas szókimondó szövegek is szerepelnek!


20:40 Ahogy beharangozták indul a koncert, Ixión Düün intró, aztán csapatós trióban a Kék ingem lobogó - Szamojéd freskó - Töltés. A sorozat végére  még odatették a Balra a nap című etűdöt (csak a youtube csatornán találod meg), és el is érkeztünk a meccs elejére. A képzavar szándékos, itt is és ott is nagy volt a hangzavar.



21:00 Kezdő sípszó Torinóban és Sárember a Budapest Parkban.

21:15 0-0 Torinóban és áhítat Budapesten, a Kő koppan very first live előadása. A telefonom akkumulátora úgy meghatódik, hogy a felvétel közben le is merül.



21:26 0-1 Torinóban és a Mezolit véget ér Budapesten, a történtek mindkét helyszínen letaglózzák a közönséget.



21:43 Rabiot sárga lap az Allianzban és dübörög a Szarvas Budapesten.



21:45 Négy perc hosszabítás a meccsen, de már a koncerten is a ráadás befejezésénél járunk, jön a Fehérvasárnap!




Vége az első félidőnek, és vége a koncertnek is. Chill. Autó, irány haza. Mivel vezetek, ezért nem fogyasztottam a megengedettnél több alkoholt, így elég közönyösen telik az út, egynullás szopásra állunk, semmi különös. Sima második félidőre számítok izgalmak nélkül. Simán be is alszom, csak amikor áthajtok a rendőrön, akkor ébreszt fel a futómű reccsenése. Szerencsére csak fekvőrendőr. Mi lenne ha innék is? Otthon még jobb a helyzet, már előre szólnak, hogy hat perc hosszabbítás van, basszameg, sajnos hazaérek a meccs végére, még oda is kapcsolnak nekem... faszkivan, olyan szép este volt, koncertélmény, száraznovember fílinggel. Éppen szögletet rúgunk, száll a labda, mint egy eltévedt siklóernyős, pattog ide-oda mint Jimmy Jump és Chiellini Gatti repül be kamikazeként és befejeli a hálóba.

– Fasza. – mondom.

– Nem is örülsz? – kérdezi a család.

– Ez a szájbakúrt lúzer takony edző elintézi nekünk bazmeg, hogy életemben először láthatnám a Juventust, ráadásul Budapesten, de bazmeg ez a beszari szar gyáva Allegri bazmeg képes kiejteni a csapatot! Hogy szopna le az egész világ!


Majdnem így történt, néhol kiszíneztem és a záró káromkodásból kicenzúráztam a cifrább részeket.



*a gyakori kérdések.hu szerint**

**észre vettétek, hogy a linkeket ezentúl pink színnel emelem ki?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus