Álláspályázat vezetőedzői pozícióra


Mottó: "Vincere non è importante, è l'unica cosa che conta" ezt olvastam valahol az interneten, és nagyon megtetszett.


Buongiorno Signori!


Ezúton szeretném benyújtani pályázatomat a Juventus FC férfi labdarúgócsapatának vezetőedzői pozíciójára. Az alábbiakban röviden bemutatkozom, és magamról elsősorban a megpályázott pozícióhoz kapcsolódó fontosabb információkat szeretném Önökkel megosztani. 


Rólam röviden

  1. Nagyon jó és fárasztó vicceket ismerek (magyarul), így az öltözői jó hangulat garantált.
  2. Nagyon jól ismerem a keretet és annak erősségeit, továbbá rengeteg hozzám hasonló, hozzáértő magyar szurkolót ismerek, akiknek a tanácsaira szintén támaszkodhatok.
  3. Magyar létemre teljes elfogultság nélkül ítélném meg a játékosok képességét, erőnlétét és felkészültségét.
  4. Ötven éves vagyok, ami bizonyos fokú érettséget feltételez, tehát nem a világot akarom megváltani, hanem a Juventust.
  5. Ötven éves vagyok, tehát nem azt akarom megmutatni, hogy én mennyire tudok focizni, hanem a játékosoknak azt, hogy ők tudnak és hogy merjenek focizni.
  6. Anyanyelvemen kívül több idegen nyelven toporzékolok tárgyalási, illetve kommunikációs szinten, ezért az UEFA és a FIGC munkatársait angolul, németül, olaszul és oroszul is készségszinten tudom üres, teli, vagy akár félig üres, esetleg félig teli PET palackokkal rugdosni.*
  7. El tudom képzelni, sőt mi több, láttam is már olyat, hogy egy csapat rendszeresen egynél több gólt rúg, még akár azon az áron is, hogy kap egyet, de a célom az, hogy mindig több gólt rúgjunk az ellenfélnél, és nem csak az, hogy ne kapjuk egy gólt sem.
  8. Nem töltöttem be még soha vezetőedzői pozíciót, éppen ezért nem tenne görcsössé a pozíció, legrosszabb esetben visszamegyek targoncavezetőnek. Állítólag Gödön a Samsungban, ha halálra dolgozom magam, akkor a magyar átlagbér fölött is kereshetek, tehát nincsen vesztenivalóm. A munkától sohasem féltem, jellemzően a munka fél tőlem.
  9. A 2022-23-as szezonban egy meccs kivételével minden Juventus meccset megtekinthettem, egy alkalommal sem álltam eltiltás hatálya alatt. Lásd 5-ös pont, *-os magyarázat.


Elért eredményeim

  1. Nagyjából minden arannyá válik a kezeim alatt, például tavaly kezdtem nyulakat tartani, és ma már harmincnyolc** nyulat nevelek. Jövőre letarolom az olasz nyúlpiacot, és ha megkapom a Juventus vezetőedzői állását, akkor a Serie A-t is letaroljuk együtt***.
  2. Tavaly hétvégénként (tehát tudok dolgozni szombaton és vasárnap is) a kiskertben 150 kiló paradicsomot termeltem, aminek nagy részét magam tartósítottam.
  3. Idén kezdtem sört főzni, és már osztogatom a főztömet közmegelégedésre.
  4. Én ott leszek a csapatommal Európa Liga döntő alatt Budapesten, tizenegy főnek szerveztem le, hogy megtekinthesse velem együtt a mérkőzést. Meg kell jegyezzem, bár nem szeretek személyeskedni, hogy ez  a Juventus csapatának sajnos nem sikerült. ¤tchsy%x#J&íí¤í@!!!****


Céljaim

Csak egy célom van, és csak ez számít, ez a győzelem. De ez nem fontos, hanem csak ez az az egy, ami számít! Mivel fontosnak tartom a folyamatos fejlődést, sosem szeretem beérni a már elért eredményekkel, ezért elsődleges célom lesz, hogy jövőre ne csak megtekinthessek egy nemzetközi döntőt, hanem a leendő  csapatommal, ami a Juventus lesz, részt is vegyek benne, sőt meg is nyerjem azt.


Csatolt dokumentumok

Avagy mellékletek, amik alátámasztják, hogy a legalkalmasabb jelölt én vagyok a pozícióra.


Ki lett a harmadik?
  
  1. A harmadik helyet értem el a Bianconeri.taccs.hu "Ki legyen a Juventus következő edzője?" közönségszavazásán 2019-ben. Már ekkor közel másfélszer annyi szavazatot kaptam, mint amennyi Massimiliano Allegrinek jutott és négyszer több szavazat jutott nekem, mint amennyi Maurizio Sarri neve mellé került. Önök akkor Maurizio Sarrit választották, de én azóta is készen állok.
  2. Van elképzelésem a csapat játékáról, lásd fentebb, ezt a mondatot tekintsük önálló mellékletnek!
  3. Még senki sem mondta, hogy ne lenne nálam jó helyen a csapat. Ez egy állítás, amire annak a cáfolatát kéne hozni, de olyan meg nincsen. Tehát ez egy melléklet nélküli melléklet.


Tisztelettel várom a napot, amikor eldöntik, hogy nem adnak több lehetőséget Allegri úrnak, és kérem egy nappal korábban, vagy akár még kora hajnalban tájékoztassanak a belépés idejéről, ugyanis életvitelszerűen mintegy 12-14 órányi autóútra tartózkodom  Torinótól.

A pályázatommal kapcsolatos esetleges következményekre gondolva szeretném Önöket tájékoztatni, hogy pályamunkám egy példányát letétbe helyeztem a Grande Moggi blogon, biztos, ami biztos. 


Várom mielőbbi jelentkezésüket.


Üdvözlettel, 


bombahoppa 




*ez csak vicc volt, ezeken az idegen nyelveken kifejezetten kifinomultan kommunikálok

**ez nem igaz, csak harminckettőt, illetve hétfő este óta már csak harmincegyet

***ez igaz, sőt az Olasz Kupát is megnyernénk

****ezt inkább nem fordítom le, lásd a legelső lábjegyzet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus