Ingyenposzt


Nem leszek szószátyár, egyből a tárgyra térek. Ezért a posztért nem kell fizetni, nyilván olyan is. Hamarosan Sassuolo meccs lesz, majdnem tökutolsók, ezért találni fognak egy gólt, amivel vezetnek majd. Utána fordítunk, mint a Fradi csütörtökön, és 3-1 lesz a végeredmény nekünk. Ha gondolod, meg se nézd a meccset. Megnézzük helyetted és majd a többiek megírják, milyen volt. Én most Nagymaroson főzött Hoegaarden white - belga búza sört iszom, készülök a meccsre. Ehhez a sörhöz úgy jutottam hozzá, hogy California Common* Chocolate+ sörre cseréltem, amit július huszadikán főztem és szeptember másodikán palackoztam.

Azóta főztem (múlt vasárnap) még kb. negyven liter sört, megint California Commont, felét vadkomlóval, felét úgy, ahogy kell.

Hogy repül az idő!



* A California Common egy felsőerjesztésű élesztővel készített lager típusú sör, amit az aranyláz idején San Fransiscóban hűtési technológia hiányában a Csendes-óceáni hajnali, ködös szellő hűtött. Ezért is nevezik Steam Beer-nek, vagyis gőzsörnek. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus