Friss hírek az igazságmenetről! – 2. rész

 

A harci járművünk!

9:08
Indulásra készen állunk, VMC és mardel urakkal. Bombahoppát várjuk még, nem tudjuk, miért késik.

9:59
Bombahoppáról kiderült, hogy már tegnap Torinóba indult, meg is érkezett, de nem jött vissza a közös indulásra. Ez baj, mert sört nem hoztunk.

10:10
Elindultunk! A magyar utak elég nehezek, lehet, hogy tényleg harckocsival kellett volna jönnünk, de a harckocsikölcsönző tegnap nem tudott egyet sem adni, mert állítólag a mi menetünket másolta le valami ruszki banda, és elvitték az összeset. Maradt a Fiat!

10:23
Közben olvasgattam a híreket, szerencsére ez a tegnapi bohóckodás már véget ért, így végre az egész világ a valódi igazságmenetre figyelhet, ami a mienk. Mi nem bohóckodunk, nem fordulunk vissza!

10:38
Vissza kellett fordulnunk, mert VMC százados egyik táskáját otthagytuk az autó mellett induláskor. Reméljük, még megvan.

11:01
Felvettük a táskát. Érdekelt, hogy mi volt ennyire fontos, amit hoznia kell. Kiderült, hogy szakállbalzsam és hajszárító van benne. Utóbbit nem értettem, de VMC szerint férfiasabb kinézetű lesz a szakálla, ha balzsamozás után megszárítja. 

11:05
Kiderült, hogy a hajszárító nem aksis, így csak akkor tudjuk használni, ha találunk egy aljzatot. Ezen kicsit összevitatkoztunk.

12:03
Nagyon meleg van, lehúztuk az autó ablakait, mire az egyik ki is repült a menetszéltől. Majdnem vitte magával az ajtót is, de azt végül szigetelőszalaggal megfogtuk. Hiába na, öreg Fiat, jó Fiat!

12:33
Kezdtünk megéhezni, így előszedtük a házi szendvicseinket. Mindegyik zöld volt egy kicsit, de nagyon finomak voltak. 

13:01
Mardel az előbb majdnem elaludt vezetés közben, VMC százados meg maga elé bámulva vihog már percek óta. Nekem kicsit fáj a fejem és asszem az előbb láttam Elvist stoppolni. A biztonság kedvéért a többi szendvicset inkább kidobtam az ablakon. Sajnos kicsit figyelmetlen voltam, mert nem a hiányzó ablak felé dobtam, hanem a csukott felé, így a szalámik és uborkák java VMC százados arcán landolt. Szerencsére nem tűnt úgy, hogy zokon vette volna, mert még mindig nevetgélt.

15:09
Asszem elaludtam kicsit, de éppen akkor ébredtem, amikor elértünk a határhoz. Nem tudom, hogy miért voltak fegyveres őrök a határnál, talán értesültek a menetünkről, de mondtam mardelnek, hogy minket semmi nem állíthat meg, így gyorsított. A fegyveresek elugrottak, mi pedig békésen, kellemes hangulatú géppisztoly-ropogás közepette átértünk a határon. Elég szarul célozhattak az őrök, mert szerintem még a kocsit sem találták el.

15:19
Ezek a faszputtonyok eltalálták a kocsit, így kicsorgott az összes benzinünk. Éppen indultam volna a legközelebbi városba segítséget kérni, de pont arra jött egy autós, akitől kunyeráltunk egy kis benzint. A szigetelőszalaggal befoltoztuk a járgányt, és már mentünk is tovább.

16:50
Egyre több katonát látunk. Valami parádé van erre? Néhol még kék-sárga zászlók is lobognak. Beértünk egy eléggé leharcolt városkába. Úgy nézett ki, mintha lebombázták volna. Csak igaza volt a politikusainknak, hogy ez a nyugat már nem az a nyugat, ahova vágyakoztunk régen. Ha Ausztriában ilyen állapotok vannak, akkor mi lehet később? 

17:31
A térképet mutogatva érdeklődtünk egy helybelinél, hogy merre kellene menni, mert mintha nem ott lennének az utak, mint amit a térkép mutat. Az ember megnézte a térképet, majd nevetve visszaadta és valami szlávos hangzású félmondat után elsétált. Jó tudni, hogy itt a fejlett Ausztriában is vannak tahók, nem csak otthon.

18:00
Kiderült, hogy mi volt a gond, rossz irányba kanyarodtunk valahol és véletlenül Ukrajnába jöttünk át. Most mehetünk vissza, de sebaj! Már úton vagyunk és a jó irányba! Hamarosan jövünk az igazságmenet újabb fejleményeivel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus