Juventus - Sassuolo beharang

Reggel megtörtem az autót. Bölcsibe vittem a gyereket, nedves volt az út, csináltam fékpróbát, minden ok. Befordultam az utolsó utcába, mint utólag kiderült, itt már jeges volt az út, harminccal, értékelhető fékezés nélkül (siklott a gép, mint Liu Shaolin Sándor a Városmajorban) beleslattyogtam egy balra kanyarodni készülő Audiba. Lökhárító, csomagtartóajtó nála, nálam lökhárító, motorháztető, komplett hűtő minimum off. Mivel részemről egy 19 éves Opel Astráról beszélünk, a levegőben lóg a gazdasági totálkár. Szóval kattintsatok, olvassatok, fizessetek, mert különben nem lesz gyereket bölcsibe hordós autóm! Meg igazából semmilyen.*

Jönnek csehszlovákok a Sasok. Nem a lómaiak, hanem azok, akik az odavágón megvertek minket 4:2-re. És akik miatt a végén még megszeretem Allegrit, mert mintha ezután a meccs után sebességet váltott volna a csapat, és a pontgyűjtést tekintve fullba nyomja a kretént. Most (szintén azóta) éppen egy laza 16 meccses veretlenségi széri(e)ában vagyunk, amit épeszű juventino elképzelni nem tudott volna sem a szezon előtt, de még csak a szezon elején sem, szerintem. Egyszerűen nem volt benne a levegőben. De Allegri valahogy belerakta, hogy takarodna el Lómába, helyet csinálva ezzel a Juve kispadján a Speciális Egyesnek!

Mivan Gyíkarcok, le akarjátok váltani Allegrit?

Egyesek úgyis azt mondják róla, jó edző. Meg hogy szeretik a játékosai. Fasse tudja. Bár nem is érdekel. Nem vagyok Lóma szurkoló. És nem is érdekel, ki szereti ezt a majmot és ki nem.

A Juventust viszont kezdem újra megszeretni. A fiatalok kopogtatnak az ajtón, némelyek páros lábbal rúgják be. A grinta, a spirito mintha újra az egyik legnagyobb ismérvünk lenne, de legalábbis vannak jelek arra vonatkozóan, hogy ismét rátalálunk. Szóval ez egy szerethető csapat, és bassza meg, Allegri is kedz az lenni. Nem bírom megemészteni, mert az újrakezdésének első két évében teljesen lenullázta magát nálam. Onnan meg nehéz visszakerülni az szívembe. Nagy a bizalmam mindenki felé, de ha azt valaki eljátssza, akkor végleg eljátssza. Allegri teljesen eljátszotta, de mivel én nem tudtam kirúgni, a Juventust meg nem akartam az életemből, ezért a TTT-módszer** első két T-jét alkalmaztam. És furcsa, főleg az előzmények alapján, de lassan megérkezik a harmadik is.

Allegrinek most itt a kiváló lehetőség, hogy bizonyítsa, az a bizalom, amit újraépítettem iránta, nem volt felesleges időpocsékolás. Jó lenne, ha ma nem csúszna meg úgy a csapat, mint én reggel, hanem Trezeguet mezszámára növelné a veretlenségi széria hosszát. Szerintem van is rá reális esély, mert a Sassuolo nincs igazán jó formában. A kiesés szele folyamatosan legyezgeti őket, és bár ha meghalnak a végén, szépen fognak meghalni (nem fognak), mi ma meg kell, hogy verjük őket bődületesen csúnya játékkal is. Nem lehet, hogy egy Ferrari legyorsuljon egy Fiatot!***

Ma nem nyertek ellenünk, buzik! Azt mondtam, hogy muzik!!




*Pedig ez kibaszott egyedi volt, 2004-es fehér Opel Astra G, basszátok meg, és ráadásul szerettem is! Az autópályán mindig el kellett döntenem, hogy klímát használok vagy előzök. 1.2-es motor rulez!
**Fiatalabb kedvéért: https://hu.wikipedia.org/wiki/TTT
***Mondjuk ma reggelig azt sem tudtam elképzelni, hogy a vén Astrámmal valaha is letolok egy Audit az útról. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus