Monza - Juventus – egy szép, decemberi nap


I. rész

Megcsúsztam. Arra ébredtem, hogy december van, eltelt egy hónap, itt a következő, és még nem főztem sört. Furcsa véletlen, hogy szabin vagyok, így teljes lelki nyugalommal tudom elterelni a figyelmemet az esti meccsről. Pedig a héten már komoly meccshiányom lett, erre a BL, amit nem nézek és a Fradi meccs, amit néztem tegnap este még rá is erősített. Megkérdeztem a többieket is, írnak-e beharangot, de mardel a Kék Halállal randevúzik, VMC az ászana-vizsgájára készül és Tigris meg el van havazva. Igaz, Budapesten tegnap mindenki el volt havazva, de emiatt Nógrád vármegyében nem ejtettem könnyeket. Summa summárum, nincs beharang, amit olvashatnék, ezért írok egyet magamnak, és a végén még közhírré is tétetik.


Sört főzök, belga Dubbelt, kandiscukros variáció, mert a belgák ilyenek. Bár amikor elkezdtek Dubbelt főzni, még nem is voltak belgák. Fura dolog ez a történelem. Amíg főzöm, addig se gondolok a meccsre annyit. Most éppen komlóforralás lesz, teszek a főzetbe autentikus börzsönyi vadkomlót is, van bőven, szedtem. Szeptemberben hétközben, amikor nem voltak Juventus meccsek. Ma viszont lesz meccs, pénteken. Jövő héten is lesz, pénteken. A péntek az új vasárnap. 


mindig péntek


II. rész

A sör készen lett délután négyre, a meccsig főzök még egy Märzent. Ezt írják róla, hogy a Märzen egy Bajorországból származó láger típus. Eredetileg a müncheni októberfesten szolgálták fel. Színe az egészen világostól a sötétbarnáig terjedhet. Eredetileg márciusban főzték és októberben fogyasztották, a nyáron a pincékben ászokolták.




Meglátjuk, mint ma este Monzát. Remélem az összes csatornafedél le lesz rendesen hegesztve, és nem találkozunk patkánnyal, hiszen a patkányokkal már játszottunk. Egy-egyet.


csatornapatkány


Sok jót nem várok ma, nyilván nyerni fogunk, szemfenékhorzsoló játékkal. Ha a sör nem készül el addig, akkor lesz indok a késedelemre, és ha késve is, de leülök a meccs elé. Nyúlfasírtot is akartam csinálni, de egy napra elég negyven liter sör és egy Juve győzelem. Én már megtettem a magamét, remélem, Ti is!

 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus