Nyílt levél Tigrisnek


Állítólag a változás kihozza mindenkiből a legjobbat. Ebben bízva csütörtöktől inkább új munkába temetkeztem. Végrendeletem nincs, járjanak el a jog szellemében utánam, de HAT LÁB mélyen már nem bánt az igazságtalanság. Reméltem, ha túl sok az információ (belépőpapírok, vérszerződés, kötelesrész felosztása, új szabályok és terhek), akkor a zajban már nem bánt a való. Tegnap még sört sem ittam. De most megfordult a világ és Te kirángatsz a még friss sírhantomból, lerázom magamról a rögöket, megköszörülöm a torkom, megropogtatom az ujjaim és készen állok a hétvége hiábavalóságára.

Már megint arra ébredtem, hogy a lerágott lábaim helyett újak nőttek és a kikapart szemeim helyén olyan új, apró, fényérzékeny hólyagok duzzadnak egyre kínzóbban, amik pár óra múlva fájdalmasan felfakadnak és néznem kell és hallanom kell és tűrnöm kell, ahogy a mindent körülvevő reménytelenség felfalja a jövőt. A megszűnő oltalmazó fájdalom helyét átveszi a külvilág sivár mulandósága, és mivel éjjel elvesztettem a fogaimat, az öncsonkítás lehetősége elveszett számomra. Vérző szájjal nyalogatom a zárt szoba üresben forgó kilincsét belülről, már érzékelem a hajnal beszivárgó fényeit a zárka biztonsági üveg ablakán keresztül, hallom a folyosó zajait, az ajtócsapódásokat, az éles sikolyokat, az eszement kacagásokat és az elhaló hörgéseket. Nyikorogva gurul, majd megáll az ételeskocsi, kattan a zár és a rózsaszín panda alul betolja a moslékot, valami milánói makaróni-szerű snack kaja, mellette egy párás, műanyag palackban valami darabos, barnás-sárgás színű, többszörösen újra hasznosított folyadéknak tűnő, se nem híg, se nem sűrű folyadék, talán hamis kávé, esetleg hamis kakaó. A kocsonyás-zselés soknemű és folyékony fázisba igyekvő elegy úgy néz ki, mint ha mélyhűtött, kiolvadó híg bélsár lenne és olyan az íze is és a szaga is. Bár covidos lennék, de ez a Pokol. 


Welcome to where time stands still
No one leaves and no one will
Moon is full, never seems to change
Just labelled mentally deranged


Minden érzékemmel szenvedek. Ez Milánó. Ki kell szabadulnom. Fel kell ébrednem. De egybefolyik az álom és a valóság, az egyik szörnyűségesebb, mint a másik, megkülönböztethetetlenek. Hétvége van, meccsek. De nem játszunk, kimaradás már megint, mint a BL-ből. Jobban ízlett a mínusz tíz pont, az legalább egy állandó hétvégi mókuskerék volt a maga érzéketlen valójában. Most meg hétköznapi meccseket játszunk, amiket valami érzéketlen gonosz erő rajtam keresztül közvetít ki a nagyvilágba. A világ minden szurkolója általam nézi a meccseket, engem bámul, engem szidalmaz, rajtam keresztül gyűlöl és imád. Engem dobál a mobiljával, engem szakít le a falikonzolról és belőlem tapossa  ki a fénykibocsájtó diódaként halványan pislákoló, egyre újranövő idegsejteket. Regenerálódás. Gyűlölöm ezt a szót. Elmúlás. Hogy vágyok rá. Egy egyszerű "nincs tovább" olyan széppé tenné a jövőt.

Örlődöm.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus