A lecke fel van adva – Ujjgyakorlatok

 

A heti feladatfelelős, bombahoppa későn írta ki a témát és pechetekre megvárta vele a hétfői meccs végét is. Ennek megfelelően ismét közös posztot olvastok, melyet a szerkesztők előre meghatározott szófordulatokkal irtak meg. A feladat nem volt könnyű, a beadási sorrend mardel, VMC, bombahoppa. Tigris minden bizonnyal a mentőkérdésre készül, ami az ötös lottó e heti nyerőszámainak hibátlan megtippelése. Erre a feladatra vasárnap délig adtunk határidőt, szerintetek sikerülni fog neki?

Amíg ez kiderül, olvassátok szeretettel az e heti intim történeteket!


1. mardel

A meccs után csak dühöngtem, izott körülöttem a levegő, jobbnak láttam, hogy a felgyülemlett feszültséget inkább egy bárban vezessem le mintsem otthon. Mikor beléptem az ajtón, Mia Wallace már a negyedik 5 dolláros shake-jét rendelte a pultnál, aznap esti partnerét magára hagyva a táncparkett közepén, mint egy beakadt lemez, Travolta csak forgott mint egy ringlispíl. Jó, gondoltam magamban, ha már a Ponyvaregény sztárjai is önnön paródiájukká válnak, akkor minden rendben, mindig van lejjebb. Kikértem a kedvenc skót párlatom, csillogott a jégkocka az aranyló nedű felszínén, jóleső érzéssel nyaltam bele mikor hátulról valami barom belém könyökölt. "Oppá, bocsánat, nem vettem észre" hajszálvékony hangon, mint egy félénk apáca a show előtt. A szoláriumbarnára festett és szanaszét varrt arcról szinte alig ismertem fel, csak a Beckham az, hirtelenjében csapódott bele a pultba egy izmos jobb kifli után. "Mizu testvérem?" bököm oda neki, mire ő "Nyugaton a helyzet változatlan". 

Mekkora paraszt, gondolom magamban, de jó lenne végre a meccset elfelejteni, szóval jönnek a párlatok, egyik a másik után, ez az éjjel sosem érhet véget. A másnap majd szar lesz, persze fele olyan szar sem mint az előző napi meccs, de az estére kristálytisztán emlékszünk, beégett, egyébként is, ha ezt nem a Grande Moggi Blogon olvasnád, el is hinnéd, de mi van ha mégis így történt?


2. VMC

-2026, Bukarest: "Mindig van leiebb!" - kacsintott a román miniszterelnök Magyarország felé, és bevezette az Eurót.

Z, mint örökszerződésű Záptojás Max. Ez a zé-jel soha nem érhet véget.

A támadójátékunk a régi csak újabb változatban, itt Nyugaton a helyzet változatlan.

Johnny (Elkann) a mocsokban rohad rég, Travolta meg forog mint a ringlispil.

Ha ezt nem a  Grande Moggi Blogon olvasnád, el is hinnéd: a neki indított gyűjtés óta befizetett tagdíjakból megvan VMC új autója!


3. bombahoppa

Múlt héten Tigris is, és MK* is szólt, hogy ideje elugranom a Magyar Zene Házába a hétvégén. Gondoltam, ha már ennyien nyaggatnak, nem várom meg amíg a Parlament elé szerveznek emiatt tüntetést, ezért  szóltam a feleségemnek, hogy szerezzen jegyeket. A koncertet szoldát**, vagyis katonai koncertnek minősítették már  a jegyárusítás első napján, tehát az asszonynak nem volt könnyű dolga. És ez nem vicc, mert viccnek durva lenne. A vicc az, hogy feleségem nagy időutazó, így pénteken már virította is a tavaly novemberben megvett jegyeinket. És ha ez nem lenne elég, állításom alátamasztandó, ő az egyetlen személy, akivel hiába indulunk késve, mindig időben érkezünk. Mondom, időutazó. Tudom, sok a duma, ergó ideje megválaszolni, ki az az MK? Nos MK egy AC Milan szurkoló, és igencsak üde színfoltja volt a szombat estének, amíg koncertre vártunk. Igazából azt reméltem, hogy ezzel a koncerttel skippelem a szombati Juve meccset, de most hétfőn játszottunk. Semmi sem tökéletes. De van néhány dolog, ami majdnem az, például az Ottone Pesante (magyarul Kövér Ottóné) zenekar. Kizárólag fúvós hangszerrel nyomatnak absztrakt metált. Ilyet és még ilyenebbet.



Nem egy mosolyalbum a zene, de ihletett. A két főkolompos, illetve főfúvós, úgy szétszedi a színpadot a Magyar Zene Házában, hogy közben táncra perdülök. Többen felismerni vélnek a sötétben, és megnyílik egy kör a nézőtéren, a közepén táncolok. Akik nem ismernek, azok már tolják is az élőzést a netre, itt van Travolta, forog mint a ringlispil. Amikor vége a táncnak, többen autogramot kérnek, aláfirkantok mindent amit elémtolnak, virít a bombahoppa, de csak limitált példányban, nem szabad elinflálnom a brandet.  A szerencsés szerencsétlenek a mai napig keresik a bombahoppa szignóban a John Travolta karaktersort, nekik ez úton is kívánok sok szerencsét hozzá!

Ezen a szombaton mindössze egy pohár csapolt Carlsberget ittam, és nem is volt jó, hiába, mindig van lejjebb. Ezért vasárnap sétáltam egyet a városban és felmentem Hegyestetőre, letekintettem a kilátóból, és szembejött velem a gondolat, hogy mindig van lejjebb. Mi a fasz? Tegnap óta mindig van lejjebb! Ez az éjjel soha nem érhet véget? Aztán rájöttem, amíg a Sötétség Ura, Maximal Egri, alias takaroggyon az edzőnk, addig az örök sötétség és a vertikális mélyirány az egyszeri Juventus szurkoló ivócimborája. Nincsen Napkelet, itt Nyugaton a helyzet változatlan, a Calma, a Nyugi az úr. 

Ezek az események pont így történtek, ezért őszintén sajnálom, hogy a GMB szándékosan úgy ír igazat mindenről, hogy senki ne higgye el, mert tudom, ha ezt nem a  Grande Moggi Blogon olvasnád, el is hinnéd. Látod, mindig van lejjebb.



* MK : erről a találkozásról még írok majd 

** szoldát, németül Soldat, angolul sold out


4. Tigris

Tigris elveszett. Valószínűleg az ötös lottó e heti nyerőszámait kutatja a naptárban egy FKERES függvénnyel. Mindig van lejjebb.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus