Negyedéves közös ülés (Milan kiharang helyett)


A Grande Moggi blog szerkesztősége még a múlt vasárnapi AC Milan meccs előtt virtuálisan összeült és a negyedéves történések alapján a piaci várakozásoknak megfelelően korrigálta az éves előrejelzéseket. Azokat mindeddig nem tehettük közzé, nehogy tiltott piacbefolyásolás és benfenntes információharácsolás vádja érhessen bennünket. Megszorítások továbbra sem várhatóak, de szigorú fiskális politikával jónapról jónapra kordába szorítjuk az inflációt internazionalét. Utána tengerpart, nyugágy, koktél és naplemente. Vagyis boldogan élünk, amíg meg nem halunk! 


Kedves Olvasók! Amíg meg nem halunk, olvassátok a beszámolónkat a hangulatfokozó szerkesztőségi interaktív Kérdezz-Felelek játékról!


1.  A geopolitikai helyzet miatt jelentkező nagymértékben változó gazdasági tényezők hatásai (pl. Gázai konfliktus, jelentősen emelkedő tesztoszteron árak, szezonális szerencsejáték botrányok, stb.) milyen mértékben érintették az idei szezonnal kapcsolatos elvárásaidat?


bombahoppa: Engem leginkább a satöbbi aggaszt, lassan már bármit el tudok képzelni, ezért kifejezetten tartózkodom az előrejelzésektől. Például most szombaton színházba fogok menni, ingyen. Itt már tényeg bármi előfordulhat. Például a magyar válogatott is vezeti hat meccs után a selejtezőcsoportját, nem kicsit, hanem nagyon. Pedig már magyar a szövetségi kapitány is. Például a csapatkapitány kőpapírollózik a büntetők előtt. Mégis mi történik? Semmi. Szóval ez a satöbbi egy nagyon veszélyes csendes gyilkos, veszélyesebb, mint a például, és olyan, mint a szerződésekben az apróbetűs rész vagy a magas vérnyomás a B oldalon. Könnyen elszédülsz, pedig nem is iszol.

VMC: Én a szezon előtt optimista voltam. Nem tudom, miért. A keret alig változott, az edző egyáltalán. Az első néhány forduló után aztán eljutottam oda, hogy nem küzdöttem foggal-körömmel a családdal, hogy mindenképpen meg tudjam nézni a korábban mindig kiemelt fontosságú városi derbit a Bikákkal. Sztoikus nyugalommal ültem a kis sámlin a fürdőszobában, miközben a két gyerek békésen játszott a fürdőkádban. Nem osztott nem szorzott, hogy ott vagyok-e. Korábban ilyenkor azért bekpacsoltam a meccset, néztem, és időnként rájuk néztem. Most nem, és egyáltalán nem éreztem késztetést, hogy baszki, azért csak meg kéne nézni, akármilyen szar is a játékunk Allegrivel.
Azt hiszem megöregedtem. Nem tudok már lelkesedni úgy, mint régen. Így aztán az sem különösebben érdekel, hogy változik-e attól a csapattal szembei elvárása bárkinek, hogy Fagioliról kiderült, Buffon eltitkolt zabigyereke, akit úgy nyert valami fogadáson.

mardel: A világ forrong és lángokban áll, a gyűlölet, düh és kétségbeesés felemészti a lelkeket, már csak üres kapszulák vagyunk. A sport kiszámítható üzletté vált, a játékosok árucikkek, a rendszer amit felhúztak rá, tulajdonképpen velejéig korrupt. A média, a közösségi hálók és a bulvársajtó pedig asszisztál mindehhez, azzal hogy megteremtik a felületet ahol az emberek marakodhatnak a tartalmakon, amik szintén már csak üres közhelyek mantrázása, az érték már régóta nem mérvadó, semmilyen téren. Túlzott elvárásaim tehát nem voltak, jobban belegondolva, elvárásaim is alig voltak, így nem csalódtam eddig semmiben sem. Teljes közönnyel szemlélem az eseményeket.

Tigris Willis: ELTILTVA (további információkert link a pink karakterek mögött)*


2, A szezon elején többen is Szczęsnyt jelöltétek meg lehetséges gólkirálynak. Mi most erről a véleményed?

bombahoppa: Tartom az előrejelzést, meglesz neki a húsz gól. Már most hat meccs alatt öt gólnál jár és a bajnokságban, ha nem lesz sérült, még harminc meccsen játszhat. Ez huszonöt gól lehet az eddigi átlaga alapján, így akár harminc gólig is eljuthat. Nem is hiányzik neki sem a BL, sem az arab pénz. Igaza is van, mert bónusznak ott a kupa, és ha elég szar, ott is kiszoríthatja Perint. Tehát a határ a csillagos ég!

VMC: Akkor is hülyének gondoltam őket, most is. (Segítsetek ki: én is őt jelöltem meg?)

mardel: bombahoppa leírt mindent ezzel kapcsolatban, további hozzáfűznivalóm nincs.

Tigris Willis ügyvédje: Védencem nem kíván jóslatokba bocsátkozni, vagy olyan kijelentéseket tenni, amit fogadásnak vagy tippadásnak minősíthetnek.


3, Pogba, mint utólag kiderült, tavaly a lábadozása alatt (Micsoda szókép? Lábadozás!) titokban elvégzett egy online gyógyszerész tanfolyamot. A Grande Moggi blog megszerezte az erről szóló oklevelének a hivatalos másolatát. Eddig ezt még csak Grande Moggi látta, de hamarosan közzétesszük egy Pogbaleaks bejegyzésben. Szerinted milyen tantárgyakban milyen eredménnyel tette le a záróvizsgát? Mit érdemel?

bombahoppa: Egyértelmű, hogy összevissza ikszelt vak tyúk is talál szenet alapon. Ennek megfelelően szénné is kokszolta magát. Mentségére szóljon, hogy önhibáján kívül került ebbe a helyzetbe, hiszen mint fentebb is írtam, összevissza ikszelt, nem tudta mit csinál. Én a FIGC helyében felmenteném, játékra úgy sem lesz már alkalmas soha és a Juventus malusként továbbra is fizetheti neki az évi ellátmányt.

VMC: A pályafutására vonatkozó záróvizsgát szerintem akkor kezdte letenni, amikor visszament Manchesterbe. (Erről leírtam a véleményemet a Pogba búcsúposztban, tessék előfizetni rá, és elolvasni!) Azóta csak egy-két balfék hitte el, hogy valaha lehet belőle még énekes halott fodbalista. Én az egyik csúcspéldánya vagyok ezeknek a balfékeknek. Illetve voltam. A búcsúposzttal elengedtem a Polipot végleg. És mert ebben az idejekorán megkezdett záróvizsgában neki oltári nagy szerepe van, ezért annyit mondok: bekaphatja. Vagy inkább ne! Még azt se érdemli meg, hogy az én királyi hímvesszőmet a szájára szájába vegye.

mardel: A leaks-ben majd kifejtjük ezt bővebben, de annyit hozzá tennék, hogy a gyakarlatokon elvérzett, az elméleti részét sikeresen vette ezért nem bukott meg, de ezzel nem fog tudni elhelyezkedni sehol sem. Fazon van a szezonon, nem a Pogba, hanem a koleszterin teszi az embert, mármint az androgén hormont, amitől tesze-tosza lesz, meg vakon is van, nem tesztelt eleget, hát megemelkedett, mármint a tesztoszteron. Értitek nem?

Tigris Willis egykori tanára: Lusta ez a Pogba nevű úriember, pont mint az én egykori tanítványom, Tigris úr! Azt se érdekelte, hogy mit mondanak a többiek, csak ült és nézett vagy aludt, sosem jelentkezett, sosem tanult. Ilyen ez a Pogba is. Bezzeg az én időmben!


4, Mit csinálsz, amikor nem Juventus meccset nézel? Többet nem nézel mostanában Juventus meccset?

bombahoppa: Bármilyen hihetetlen, de a meccsnapot várom. Szar az élet. Igen, határozottan többet nem nézek Juventus meccset mint például tavaly. Ennek az oka például a BL, EL meg a satöbbiből kitiltás. Már mondtam is az első kérdésre adott válaszomban, hogy ezt a két veszélyes állatot, a példáult és a satöbbit takarítsuk el a csapat környékéről.

VMC: Túrázok a Villányi-hegységben Dezsővel a vaddisznóval, és a borvidék közepén isszuk a Nagymaroson palackozott, Nagymaros-Temesvár-Szeged-Pécs-Villány-Kisharsány útvonalon érlelt bombahoppa sört. "Bist du ein Idiot, Heinz?"
Többet nem nézek, mondom mindig, és azt hiszem most az egyszer ezt már végleg-tényleg komolyan gondolom. Amíg legalábbis Allegri...

mardel: Mások nézik helyettem, tehát amikor meccset nézek, akkor tulajdonképpen nem nézem, tehát ha a jövőben nem néznék több meccset, akkor kibasznék a többiekkel.

Tigris Willis bölcsész/tudós barátja: A kérdéssel kapcsolatban kijelenthető, hogy az nem pontos, vagy többértelmű. A mostani Juventus nem is igazán Juventus, nem a régi szellemiségű Juventus, így mondhatnánk rá, ez egy "nem Juventus". Így pedig a kérdés, hogy a Juventusnak nevezett "nem Juventus" nézése közben mit lehet csinálni, hát...sokmindent. Mondjuk Juventusnak nevezett "nem Juventust" nézni, aludni közben, stb. Azaz a Juventus meccseinek nézése jelenleg egy "nem Juventus" nézése, így egyszerre nézheted a Juventust, miközben nem a Juventust nézed. Hogy közben látod is? Az már új posztot érdemlő értekezés lenne.


5, Képtelen kérdés, képes választ várunk rá. Ki hisz még a feltámadásban?

bombahoppa

Én! Nem fekhetek
mindig hanyatt!!!

VMC:


Talán a jó Chiesa Templom Riki. Isten nyugosztalja!

mardel:

Megveszem az új életet.

Tigris Willis házi vámpírja


Ő hisz.


6. Van olyan válaszod, amit egy mindeddig nem feltett kérdésre adtál volna?

bombahoppa: Igen, van. Szokás szerint összetett mondattal kell válaszolnom. A válaszom: A Duna Nagybajcsnál apad és hajóvonták találkozása tilos!

VMC: Van. 42

mardel: Mindenre van válaszom.

Tigris Willis ügyvédje: Védencem minden kérdésre válaszolni fog, bíró úr!



*pink karakterkiemelés: internetes hivatkozás megjelenítés, szorgosan segítünk tájékozódni, nem vagyuk mi link karakterek







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus