Visszatértem

 

most jó


Zajlok mint a vízfolyás. Tegnap végre lepalackoztam az Áprilisi tréfa nevű Gellerbiert. Tizenkilenc liter, vagyis egy híján húsz. Ez jó. Most metrózok, és szabadon engedett csivavahordák nyaldossák a bokámat. Ez is jó. Tigris valamit tegnapelőtt nagyon félreértett, mert annyit írtam a levlistára, hogy sok a nyúl és elmentem. Mondjuk azt nem írtam, hogy visszajövök, de ez természetes.

A héten még le fogok palackozni húsz liter Imperial Pilsnert is. Ami pontosan egy híján huszonegy liter Imperial Pilsner lesz. Ez is jó.

Most azt gondolom, hogy ezeket a söröket nem korsóból, hanem kupából fogom inni. Nem olasz kupából, mert abból már most elegem van. Ez rossz.

Allegrinek is, de mindenki a saját keresztjét cipeli. Bárcsak roskadna már össze alatta!


Egy nagyon jó dologgal zárom ezt a bejegyzést, elárulom nektek, már tombol a vadsóska a határban! Ez tényleg nagyon jó! Csak ki kell mennetek leszedni és a megmosott, aprított sóskát dinsztelt hagymán, kis cukorral és sóval lepárolni, fokhagymát zúzni bele majd felhúzni tejjel vagy tejszínnel, utána érzéssel berántani és egy botmixerrel lágyan átsatírozni. Nagyon-nagyon jó! Sokkal több örömet ad mint mostanában egy Juventus meccs. Háttal azért ma este is odaülök a tévé elé. 


(Tudom, háttal nem kezdünk mondatot.)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus