Axl Rose villáminterjú


– Szia, Axel, köszönöm, hogy eljöttél egy gyors sörkóstolásra hozzám. Hívhatlak Axelnek?
– Jobban örülnék az Eltonnak, de szólíthatsz Axelnek is. Állítólag kurva jó az instant söröd, tényleg hidegkomlós?
– Igen, és kurva sokat foglakoztak vele, amíg lefőzték nekem a söralaplevet, nekem már csak be kellett kevertetnem Dartival. Jól csinálta, jobban, mint én csináltam volna. De Axel, most te jöttél bombahoppához és nem bombahoppa ment hozzád, ne cserélgessük a szerepeket, én kérdezek. Nem zavar, hogy egyre inkább hasonlítasz egy Elton John karikatúrára? 
– Nem zavar egyáltalán, sőt, megtiszteltetésnek tekintem a hasonlatot. Már gyerekkoromban is nagy Elton John rajongó és fanatikus Juventus szurkoló voltam, és remélem, hogy a népszerűségemet fel tudom használni arra, hogy népszerűsítsem a Juventust. Írtam is egy számot, lehetne Juventus himnusz, de azt már megírta más. Gyakran szoktam otthon magamnak zongorázni, amikor meditálni akarok. "Juve, storia di un grande amore, bianco che abbraccia il nero...". Megnyugtat. De ezt az új számot most közösen éneklem Paullal, tudod Pogba, a Juventusban játszik ő is.


fekete és fehér


– Te, Axel, ez kurva jó lett, de tudod, Paul nem játszik a Juventusban. Csak játszana, de nem engedi az egészsége. Apropó, te hogy vagy? Ízlik a söröm?
– bombahoppa, kurva jó a söröd, kár hogy más főzte, Te meg csak bekevertetted Dartival, de kurva jó! Hogy mondják magyarul? Fuckin'?
– Nem, nem fucking, hanem brewin', vagyis sörfőzés, de mindegy. Mit tanultál még magyarul, Axel?
– Hát, például azt, hogy üdv, vagyis welcome!
– Axel, magyarul nem kezdünk háttal mondatot, pedig tényleg kurva meleg van, so hot!


szó - hát


– Jól van bombahoppa, látom feszült vagy, gondolom neked is hiányoznak már a meccsek, igaz?
– Jaja, ki is mentem tegnap a Puskásba, idén másodszor, most jobb volt, mint tavasszal, de most sem játszott a Juventus. Ti játszottatok ott, Axel!
– Tudom, a felkonfban az új srácnak küldtem a számot, add át ezúton is Giuntolinak, üdvözlöm! Lesz mit takarítania!

 
üdv a klubban


– Ja, hogy ezt neki küldted? És mit gondolsz, hogyan kéne kitakarítania?
– Ezt Giuntoli nálam biztos jobban tudja, szurkolok neki, csak sikerüljön, bárhogy is teszi! 


tedd bárhogy


– Szerintem is a cél szentesíti az eszközt. Axel, most hogy ittál a sörömből és adtál egy fasza budapesti koncertet, pihenni fogsz?
– Ugyan már, bombahoppa, te is tudod jól, szombaton koncert megint, aztán vasárnap hajnali fél ötkor betolok egy tévécsatornát a szemeimbe. Tudod, Juve-Barca lesz, az a könnycsatornákat is tisztíccsa!


T.V. Eyes


– Tudom, Axel, tudom, én majd üres sörösüvegekből csinálok kaleidoszkópot, úgy nézem. Egész szórakoztató. Úgy értem, hogy az üres sörösüveggyártás. Speciális termelési megoldásokat használok, tele üvegekből csinálok üreseket, de többet nem mondhatok. Vannak kulisszatitkaim!
– Értem, bombahoppa, üzenhetek valamit a magyar Juventus szurkolóknak, a Grande Moggi Blog olvasóinak és az Első Magyar Házisörfőző Egyesületnek?
– Pont erre szerettelek volna kérni, valami személyes üzenetet, mint Juventinó a Juventinónak!
– Csak annyit szeretnék mondani mindenkinek, nagyon szeretem ezt az országot és a söreit! A Juventushoz meg sok türelmet kívánok mindenkinek!


türelem


– Köszönjük, átadom! Axel, idén mentek még Torinóba?
– Fellépni nem tudom, erre van turnémenedzser, ezt neki kell tudnia. Nekem csak énekelni és zongorázni kell, amikor szólnak, de meccsre mindenképpen megyek, majd hiszen Torinó álmaim városa!


Paradise City


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus