Karácsonyi ajándék

 

Karácsonyi ajándéknak ne nézd az okát, főleg ha te adod. Így vagyok ezzel én is, mert a mai napra az unokaöcsémet viszem Hajnóczy Soma előadásra. El leszünk varázsolva, és nagy eséllyel bukó a Lazio elleni meccs megtekintése. Egyik szemem nevet és a másik is. A héten már volt szerencsém egy focicsapathoz, Veronában szembe jött velem a Piacenza Calcio.

szemtől szemben

Veretes csapat a Serie D B csoportjának feljutó helyén. Velem még szerencséjük volt, mert inkognítóban voltam és inkább nem is fedtem fel nekik magam. Másnap viszont már nem volt szerencséjük, mert szembejött velük a Caldiero Terme. Ők is feljutó pozícióban vannak ennek megfelelően el is verték kettőegyre az ellenfelet.


kettőegy

Ale Boy (ja nem, az 
én vagyok) élboly


Ízlelgessük csak, Caldiero Terme, Pro Palazzolo, Brusa Porto és Villa Valle! Tisztára mint egy Shakespeare tragikomédia. Legalább van min röhögni, nem úgy mint nekünk. Mi Lazioba megyünk, de nekem világbajnok kifogásom van. 


világbajnok


Én el leszek varázsolva. De azért szurkolok nektek, és a csapatnak is, igyatok sok sört, és Allegri takarodjon!


Ale Boy


Szurkolói üdvözlettel,


bombahoppa,

az Ale Boy



Megjegyzés: a Juventus sört máskor iszom majd meg.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Disqus